Drop in dåb

Drop in dåb i Hjallese Kirke 7. september kl. 10-13

De fleste bliver døbt som spæde, men der er også dem, der aldrig er blevet døbt. Måske har de tænkt på det og vil egentlig gerne – men det forekommer uoverskueligt med dåbsfest og gæster og en søndag i kirken! Måske mangler man også en anledning til at ringe til præsten!

Heldigvis er det slet ikke så besværligt – og dåben er i sig selv både festlig og højtidelig. Dåben er en gave fra Gud, og det kræver faktisk ikke noget særligt at blive døbt i Faderens og Sønnens og Helligåndens navn!

Overvejer du at lade dig døbe, så er der mulighed for det ved drop-in-dåb i Hjallese Kirke lørdag den 7. september mellem kl. 10 og 13.

Her kan du møde fem venlige præster, som er klar til at tale med dig om dine overvejelser, og hvis du ønsker det, kan du - med ganske få oplysninger til kordegnen - blive døbt på stedet! Du kan komme alene eller sammen med dem, du gerne vil have med.

Det er nødvendigt, at du medbringer et gyldigt sygesikringsbevis eller pas.

Du er også velkommen til på forhånd at kontakte én af præsterne:

Anders Aastrup tlf. 2961 3463

Lise Juhl Nielsen tlf. 5151 0701