Musikgudstjenester

I løbet af året afholder Dyrup Kirke flere musikgudstjenester. Det er oftest sognepræst Lise Juhl Nielsen og organist Pavel Refsgaard Jensen der står for liturgi og musik. De får hjælp af kirkens højmessekor, der alle har stor interesse i sang og musik.

Søndag den 24. marts, kl. 10.00 deltager kirkens Juniorkor ved højmessen i kirken. De byder Jesus velkommen til Jerusalem med sang og plamegrene.

Skærtorsdag den 28. marts, kl. 19.30 er der aftengudstjeneste med Lise Juhl Nielsen. Her medvirker saxofonist Andreas Bøttiger i samspil med kirkens organist Pavel Refsgaard Jensen.

Søndag den 31. marts kl. 10.00 deltager sopran Lise Bech Bendix ved højmessen.

Søndag den 7. april afholdes der salmesnagsgudstjenste på højmessens plads. Her deltager kirkens voksenkor Dyrupkoret og Højmessekoret.